Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Διά χειρός Ηλία Βροχίδη


Πρώτη φορά απαντώ σε ηλεκτρονικό παιχνίδι. Στέλνω ένα κομμάτι του εαυτού μου, γράφοντάς το με το χέρι αυτή τη φορά. Χρήσιμοι οι Η/Υ και η τεχνολογία, αλλά είμαι κλασσικός… Άλλη χάρη έχει το χαρτί και ο κόκκινος ο μαρκαδόρος. Σε κάθε μου ταξίδι έχω χαρτί και στυλό και γράφω κάθε βράδυ το προσωπικό μου ημερολόγιο.

Στέλνω, λοιπόν, κάτι από το προσωπικό μου ημερολόγιο. Κάτι που έχει διαβάσει μόνο ένας άνθρωπος: η μητέρα μου, που παραλαμβάνει τα ημερολόγιά μου στην Ελλάδα. Κάτι που είχα γράψει πριν καιρό, αλλά είναι τόσο καινούριο…

Έτσι, επειδή πολλοί με ζηλεύετε και καταλαβαίνω το λόγο, αλλά υπάρχουν και κάποια αγαθά (προς Θεού, όχι υλικά!) που εμένα μου λείπουν, ενώ εσείς τα απολαμβάνετε… Εκτιμήστε τα!

Ηλίας Βροχίδης: "Greece 2 India blog"

Δεν υπάρχουν σχόλια: